Mercenariez
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


This is the World Of Warcraft forum for Mercenariez, Danish Guild of Ravencrest
 
PortalForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
HJEMMESIDE FLYTTET!!
12 Members fra Goddon søger ind Icon_minitime5th Oktober 2009, 01:54 af Cortes
Denne side er lukket!
Guildens hjemmeside hedder: www.mercenariez.dk og den skulle egentlig gerne selv stille over til http://www.mercenariez.wowstead.com/ automatisk.

Mvh Cortes

Kommentarer: 0
Vi mangler:
 
   Druid 
Lukket
   Hunter  
Lukket
   Mage 
Åben
   Paladin  
Lukket
   Priest 
Åben
   Rogue 
Lukket
   Shaman 
Åben
   Warlock 
Åben
   Warrior 
Lukket
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 12 Members fra Goddon søger ind

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Oleta

Oleta


Antal indlæg : 3
Class : Enhancement Shammy
Registration date : 04/10/09

12 Members fra Goddon søger ind Empty
IndlægEmne: 12 Members fra Goddon søger ind   12 Members fra Goddon søger ind Icon_minitime4th Oktober 2009, 15:52

Hejsa Folkens jeg har valgt ikke at udfylde jeres skema da vi er 12 der søger ind og dette nok kræver et møde på VT!

Jeg Oleta er/var GM i Goddon, og da vi havde problemer med at stille hold har jeg samlet en flok som spiller godt sammen og som gerne vil med mig her over til jer hvis det kan lade sig gøre!!

de mains folk spiller pt er:

Kødsnedker Prot pala

Oleta Enhancement Shammy

Tonystarks Feral (Tank) Druid

Azusa Hunter

Ibanken Holy Priest

Blæzer Retri Pala

Ipperline Fire Mage

Goodnite Elemental/Resto Shammy

Thefoe Resto Shammy

Nifferte Hunter

Palizette Holy/Prot Pala

Lockmania Retri Pala

Skal dog siges mange af os har andre chars som vi er villige til at skifte til hvis det kan øge vores chancer for at komme ind i samlet flok

Jeg kunne godt tænke mig et møde med jeres GM's på VT i aften enten kl 19:15 eller efter jeres raid kl 24:00

I kan sende mig en ingame mail til Oleta, eller skrive svar her på forum om det kunne passe jer at vi afholder et sådan møde.

Har en liste over folks alts (Mulige kommende mains) som jeg kan fortælle jer mere om på VT i aften vi har blandt andet mulighed for at stille 2 locks en mage mere noget Balance Druid, og nogle DK's men som sagt bliver tingende meget nemmere hvis vi lige kunne mødes!!

Vi kender iøvrigt Kellmann, Betinab, sejtøs, doitthedruid, Heslio, Enslagshelt, og sikket også andre som jeg bare ikke lige er oplyst omkring!

Glæder mig meget til at høre fra jer!!

Mvh. Oleta og CO
Tilbage til toppen Go down
Oleta

Oleta


Antal indlæg : 3
Class : Enhancement Shammy
Registration date : 04/10/09

12 Members fra Goddon søger ind Empty
IndlægEmne: Sv: 12 Members fra Goddon søger ind   12 Members fra Goddon søger ind Icon_minitime4th Oktober 2009, 20:02

Gå ikke ud fra vi mødes på VT 19:15 da jeg ikke har hørt fra jer!

Men i må jo lige skrive nærmere når i har haft tid til at snakke det igennem!

Høre dog fra et af jeres members der nok vil være lukket for ansøgninger hvis dette er tilfældet¨må i da meget gerne lige melde ud da vi så vil søge andre veje Very Happy

Venligst Oleta
Tilbage til toppen Go down
Cortes
Admin
Admin
avatar


Mand Antal indlæg : 113
Geografisk sted : Sønderborg
Class : Priest
Registration date : 11/06/08

12 Members fra Goddon søger ind Empty
IndlægEmne: Sv: 12 Members fra Goddon søger ind   12 Members fra Goddon søger ind Icon_minitime5th Oktober 2009, 01:51

Hejsa
Denne hjemmeside har været lukket længe efterhånden. Ved egentlig ikke hvor i har adressen fra.
Guildens hjemmeside hedder: www.mercenariez.dk og den skulle egentlig gerne selv stille over til http://www.mercenariez.wowstead.com/ automatisk.
Jeg så kun ved et tilfælde at der var skrevet noget herinde fordi jeg fik mail om at der var oprettet nye profiler her.
Men ja vi har egentlig lige lukket for ansøgninger da vi har et par stykker der skal sidde over hver gang. Og 12 mand vil desværre nok være en for stor mundfuld at få ind lige pt. Men evt brug vores anden hjemmeside eller kontakt en af os ingame hvis der er yderligere spørsmål.

Mvh Cortes
Tilbage til toppen Go down
Oleta

Oleta


Antal indlæg : 3
Class : Enhancement Shammy
Registration date : 04/10/09

12 Members fra Goddon søger ind Empty
IndlægEmne: Sv: 12 Members fra Goddon søger ind   12 Members fra Goddon søger ind Icon_minitime5th Oktober 2009, 09:42

Bare iorden vi har fundet et sted der vil tage os allesammen ind!

Jeg har denne Adresse via Google Very Happy men tak for dit svar!!

Venligst Oleta
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





12 Members fra Goddon søger ind Empty
IndlægEmne: Sv: 12 Members fra Goddon søger ind   12 Members fra Goddon søger ind Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
12 Members fra Goddon søger ind
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Mercenariez :: Ansøgning :: Ansøgninger-
Gå til: